THE BUTTS
?

Log in

THE BUTTS [entries|friends|calendar]
Anthony

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

shiznats [Wednesday, March 9th, 2005
@ 4:52pm]
[ mood | cranky ]

today was ecspecially gay . it was freakin nrt ... in 3rd i just slept in lunch , a gave miles and alahandro the pop tart that was laying on the floor and they ate it . freakin retards . um fourth i played chess and i dominated . u need a large amount of skill in that game lol. 5 hour i slept . in sixth hour i almost stuck my teacher cuz the bitch keeps calling my mom telling her i have a dirty mouth and i dont cuz i brush my teeth . so fuck that hoe . after school i chilled in the library with miles and susan we got candy with our a.r. points ... then i came home and got bored and oh shit lost is on tonite....comment fools

2 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Wednesday, March 9th, 2005
@ 4:37pm]
dont talk behind my back cuz i will find out and embarass u in front of everybody .
"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Monday, March 7th, 2005
@ 7:26pm]
ok my boat is out of the water . now i need a very fine girl in a thong bikini (or nude) to wash and wax it ...lol .....any takers .. leave a comment to volunteer ...............................
3 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Friday, March 4th, 2005
@ 9:56pm]
[ mood | crazy ]

tonite was really fun . after school i went to christines and watched porn and had pena colada with emily and rachel and christine. after that we went to breannas house we met up with bre a steven marcus michael. we went to the park in front of south and chilled there for like an hour . and i showed them some of the tricks i can do with a black , like make it look like ur farting smoke . then all we did was liek just walk around and shit but it was fun cuz everyone was goign crazy and shit . and breanna was giving us examples of how big her thing is .HUGE. and scott nut tapped marcus . and it was chillin . leave a comment u basterds

9 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Wednesday, March 2nd, 2005
@ 3:39pm]
[ mood | calm ]

today was actually good . first hour was a free day , and i slept in all my other classes . lunch was fun . and susan i do say hi to u when i see u . lol . bang boat is coming out of the water on friday to get all fixed up i cant wait . if anyone is doing anything on friday , let me know cuz ima be bored as hell later kids

6 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Tuesday, March 1st, 2005
@ 5:57pm]
[ mood | nervous ]

WORST WEEK OF MY LIFE . . . . . . . . . . . . . SO MUCH GAY SHIT HAS HAPPEND. . . . . . . . .

"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

smoke till the day i die [Monday, February 28th, 2005
@ 5:39pm]
[ mood | feelin kind good actually ]

today was the worst of all . in the morning was gay and i had to take the fcat me and my friend mj wouldnt stop talking and we kept on talking and she thretened to take away my test . so many hot ass teachers walked in my test room during the f cat i was a happy camper ..lunch was gay . in 5th hour i fell asleep and some chick vandalized my arm with ink that wont come off . um after school i cut my neighbors lawn ..then baby sitted the devils for a bit , um got dumped . but thats ok , now im sitting here telling u all about my day that was gay and man that rhymes .......later

6 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

gay [Sunday, February 27th, 2005
@ 5:32pm]
[ mood | sick ]

this weekend was the worst weekend ever. one i miss nina , two my boat broke down , three i think someone got me sick . four i stepped in the biggest pile of dog crap ever . im actually lookin forward to go to school tomarow so i can see nina ... but then i gotta take the dam fag cat . im so tired im going to sleep for a little when im done eating ym carrots later

5 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

big moneky nuts [Thursday, February 24th, 2005
@ 9:47pm]
[ mood | drained ]

today sucked big monkey nuts .... i didnt sleep in none of my classes . nina wasnt there today . lunch was gay . school was gay . when i came home i got in my boat rigth away . i took andrew home and just rode around . then i sat underneath seminole bridge and waited fro the little shirs to get out and when they did one tried to spit on me so i threw a ligth bulb at him got him rigth in the leg too .. then when i came home my parents gave me all this shti about how my teacher called and told them i only have one point in my ar reading program .. so that pissed me off so i punched the door and i think i broke my nuckle cuz i cant move my finger ... today blew and im tired and i really miss the person i care about alot ...nina<3

2 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

ight [Sunday, February 20th, 2005
@ 8:53pm]
[ mood | so damn happy ]

today was radical i finally got me a boat .. nice one to . on monday i wanna go out to the beach and chill there all day ..anyone wanna come ...laterkids miss ya nina<3

1 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

gay gay gay [Tuesday, February 15th, 2005
@ 4:52pm]
[ mood | exhausted ]

today was another gay day !!! slept in all my classes but what else is new .im so tired . when i was walking my neighbors dog i stepped in its crap . ... on thursday is micheles party . that should be good .. bounce house we can beat the crap out of echother in there. valentines day was awsome . nina got me my own squishy pillow . so now me and marcus dont gotta figth over breannas . later............................nina<3

2 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Sunday, February 13th, 2005
@ 8:47pm]
[ mood | excited ]

it started with my race today . i was in first the whole first and half laps . then over a table top i tried to get too muchair and i drifted side ways and nailed the camera man . i screwed him up pretty bad . i was trying to pull him out of my bike and when i did he broke my derailer cable . so i had to ride the whole race with a screwed up bike . thrid place gay . then i came home and went to the mall with marcus . he takes for ever and shopping for girls is really hard. and marcus takes forever ..gay kid..cant wait till monday..... i get to see nina ......

"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

[Saturday, February 12th, 2005
@ 7:41pm]
[ mood | bored ]

today was gay for sure . i went to olets to train with miles and jose . i really wanted to see nina today but shes grounded .. its good though now im more excitied to see her on monday VALENTINES DAY . tomarow i gotta race . im nervous but i think it will turn out okay . im looking for first this time . ill update later im going to go chill with marcus and clark ... nina wish u were here <3<3<3<3

1 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

hot tubbin [Friday, February 11th, 2005
@ 11:31pm]
[ mood | happy ]

hey kids today was fun . i slept in pretty much all my classes ... lnch was gay everyone made it akward ( if thats how u spell it) after school i walked home with clark marcus paul nina breanna steven and miles we went to breannas house then we went back to school to get michael. then we went to the park i wrestled marcus he beat my ass but thats ok .. went back to breannas watched a movie i ate a whole box of cookies . then we went hot tubbin . i finally asked nina out she said yeah so now im a happy camper .... ok later time to grubb

7 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

boring [Thursday, February 10th, 2005
@ 8:37pm]
[ mood | okay ]

another boring day cept for lunch that was fun with the whol esoup thing . i cant wait till tomarow so we can have another short weekend . i gotta race on sunday . second race of the series . im nervous but confident last race i got second .. so wish me luck ... i went on a cleaning rampage tonight . i tore my room apart then cleaned everything and put it all back together . no homework tonite so atleast thats good . later ..oh yeah i think the butts left me ..........

2 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

b+ [Wednesday, February 9th, 2005
@ 5:21pm]
[ mood | determined ]

You Have A Type B+ Personality
B+

You're a pro at going with the flow
You love to kick back and take in everything life has to offer
A total joy to be around, people crave your stability.

While you're totally laid back, you can have bouts of hyperactivity.
Get into a project you love, and you won't stop until it's done
You're passionate - just selective about your passions


thats mine

1 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

spazing [Tuesday, February 8th, 2005
@ 8:06pm]
[ mood | hyper ]

i just had alot of candy . starburst. im doing my homework really gay though . it sucks cuz i got 2 math classes . theres one important thing on my though . i like this girl and everytime i talk to her i start to like her more and more and when im not around her i wish i could speed up time so i can be ,then when im around her i wanna slow speed down so it will last longer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

6 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

hey kids [Tuesday, February 8th, 2005
@ 5:02pm]
[ mood | to much to do tonite ]

yeah my frist entry since nina hooked this thing up for me . thanks nina..
oh yeah fro u non believers out there their really is a butts . today was so tireing i had to take the fcat writing . yes im in 10th grade nina.. that took so long i was in the class with all the mentally challeged people and def kids so i fely wierd . at lunch breanna chucked a piece of salad at miles that was cool . maybe tomarow it will be a piece of nice greasy pizza instead ......later

"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

its not nina what are you talking about [Monday, February 7th, 2005
@ 9:23pm]
[ mood | accomplished ]

major props to nina for making this so effing cool♥

10 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

NOT FEELING OK [Monday, February 7th, 2005
@ 5:33pm]
[ mood | MASSIVE MIGRANE ]

SO DONE DOING STUPID SHIT . SMOKING WAS THE WORST THING I COULD HAVE EVER STARTED . I HAVENT DONE IT IN A WEEK . BUT IVE BEEN GETTING BAD HEAD ACHES LATLEY AND RIGTH NOW I HAVE THE WORST ONE EVER . ITS SO DUMB JUST CAUSES PROBLEMS . I AM SO TIRED AND I DIDNT EAT ANYTHING TODAY . THE BUTTS SWAM BY MY HOUSE BUT HE DIDNT STOP CUZ I THINK HES PISSED CUZ I DIDNT GIVE HIM ANY SALAD I ATE IT ALL . DUDE THE BUTTS IS THE COOLEST MANATEE EVER U KNOW U WISH U HAD ONE . K DEFINETLY IM GONNA GO TAKE A NAP NOW LATER

2 think anthonys the effing"http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Images/89.jpg&imgrefurl=http://www.nybodyboarding.com/JIANTJERZ/JIANTJERZ-Pages/Image89.html&h=312&w=252&sz=28&tbnid=7CE5uzWQ2I4J:&tbnh=113&tbnw=91&start=9&prev=/images%3Fq%3DMILFS%26hl%3Den%26lr%3D"

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]